Dorota Wellman, I love You.

Dorota Wellman jaka jest każdy widzi - chociaż niektórzy nawet patrząc nie widzą dobrze. Och wiecie o co mi chodzi. Tak?

Od dwóch lat regularnie kupuję 'Twój Styl' - za artykuły, za felietony Agaty Passent, za dwie godziny, które mnie niezwykle odprężają. Moim zdaniem jest to jedna z najlepszych gazet dla kobiet na naszym Polskim rynku. Doprawdy, nie wiem co wszyscy widzą w tym napakowanym reklamami Vogue tudzież Harper's Bazar. Ale rozumiem, że ich magia to magia luksusu, chociażby tego na papierze. Dla niektórych tylko w tej papierowej wersji.
Ale czym tak naprawdę jest luksus?
Odkąd utrzymuje się sama i nie mieszkam już z rodzicami, luksusem dla mnie jest leżenie beztrosko w łóżku i świadomość tego, że wszystko co musiało zostać zrobione jest skończone na medal. Od czyszczenia toalety po układanie ubrań w szafie, kończąc  na pisaniu i rysowaniu. Oj ile ja bym teraz dała za takie beztroskie leżenie i picie kakao z kubka w róże.Ale wracając do Dorotki.
Jestem fanką DDTVN ale tylko jak prowadzi je duet Wellman & Prokop. Nie będę się wypowiadać źle na temat innych prezenterów, ale tak, jest kiepsko.
Szczególnie z jedną, klaszczącą i 'robiącą cuda w seksie'. A kysz!

Grudniowy numer TS jest zawsze full extra superowy. Pełno ciekawych historii, rozmów z inteligentnymi ludźmi i miłość oraz pasja bijąca z każdej strony pachnącej farbą drukarską.
Mmmmm.

Tak więc z tegorocznego numeru uśmiecha się do nas z okładki Dorota Wellman i zaprasza nas na ciepłą rozmowę o rodzinie, zimie, świętach i jedzeniu. Dawno nie czytałam tak dobrego wywiadu, który sprawiłby, że muszę się z kimś ( czyli z Wami ) nim podzielić.




Foto z Dorotą.




Ale mam piękne życie. Wyszłam z rysowaniem do ludzi, co odjęło mi już trzy kilo. Bo jem jak muszę i piję litry wody i rumianku. Czyli życie zgodnie z pasją upiększa. A to fakt. A ja się zastanawiam, dlaczego nie zrobiłam tego wcześniej?



Pomiędzy kolejnymi kartkowymi zamówieniami muszę znaleźć czasowstrzymywacz.

Bo wystawa za trzy tygodnie.



W zachowaniu spokoju pomaga muzyka.

i odżywiam się zdrowo



Ale nie marudzę.
Spełniają się teraz moje marzenia.
A wieść takie życie to bajka. 


Całusy!

L.

\

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Ja czekam zawsze na styczniowy i te zestawienia: słowo roku, wpadku roku itd. itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również lubię panią Wellman i DDTvn z nią :))
    fajny wywiad dała w kawalerce Łukasza, świetna kobieta. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny masz plakat wystawowy - mocno skojarzył mi się z Musierowicz:)
    Szkoda, że Gliwice tak daleko, bo z chęcią przyturlałabym się na wystawę.
    I Ty w kropeczki taka śliczna.
    Ten nr TS też mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te, Ty mi tu wpadaj do Gliwic a raczej wlatuj wróbelku! Wszystko jest do zrobienia, och już się rozmarzyłam.
      Ale rozumiem że z maluchami i mężem to cała wyprawa, ba nawet samemu tak źle jakoś.
      Buźka!

      Usuń