Rabbit Heart.


Nigdy nie interesowałam się królikami. Nie rozumiałam fascynacji nimi moich koleżanek z podstawówki.
Wpadłam więc w niemały popłoch, kiedy zostałam poproszona o narysowanie Króliczków do dziecięcego pokoju.
Popłoch ma się całkiem dobrze, tak przynajmniej sądzę.
Uwielbiam wyzwania!

Co ciekawego?
Rysuję się.
Piszę się.
Marzy się.
Słucha się....











lubię w lipcu

maliny
borówki
serek mascarpone
brownie
muffiny bananowe
czerwone majtki z koronką
stare piosenki przy gotowaniu
budyń waniliowy
nocne spacery z Korą
ślubne plany.

a najbardziej lubię to, że w piątek mam urodziny !

Lola

PS. A Ty co lubisz w lipcu?

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Lola kochana jestes u mnie mała rewolucja w zyciu wiec ostatnio blogowanie było troche słabe kroliczki sa super :) masz talent dziewczyno, super urodziny to fajna sprawa :) ja tez lubie wyzwania i takiego tez sie w lipcu podjełam a mianowicie walka ze zmniejszeniem bikini dla klientki to chyba jedna z rzeczy ktora najbardziej lubie w lipcu :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. oh yay króliczki są super! uwielbiam Twoje ilustracje <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Za to fascynacja nad Twoimi jest:-)

    OdpowiedzUsuń