Birthday girl !

Łał to już.
Już mam 23 lata.
A przecież chwilę temu włóczyłam się z przyjaciółmi do piątej nad ranem po Pyskowicach, w noc mojej osiemnastki.

Nie chcę podsumowań. Chcę żyć i być zdrowa, szczęśliwa, kochana, rysować dla Was, dla Niego dla mnie.

Chcę nie bać się życia i konsekwencji swoich decyzji.
Chcę ruszyć w nieznane.


Z Nim i małą przy boku.
Sama ze sobą.
Życzę sobie siły i wiary.
Bo te dwie rzeczy ostatnio bardzo mi się przydały.




A moim najcudniejszym prezentem w tym roku jest Kora.


całusy!
L.

Share this:

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego! Piękna w codzienności, o którym tak cudownie umiesz pisać i piękna wychodzącego spod palców, rysowanego tuszem i kolorem:)
    A moje malunki pojawią się niedługo na blogu, muszę tylko poukładać wszystko dookoła po powrocie do domowej rzeczywistości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia <3 już nie mogę się doczekać Twoich prac :)

      Usuń
  2. Chyba wcięło mi komentarz:(
    Ale wiesz, że życzę Ci wszystkiego naj naj, spełnienia marzeń i ślę urodzinowe całusy - spóźnione, ale co tam - to z zazdrości, żeś taka okropnie młoda;))
    A co z naszym spotkaniem, będziesz we Wrocku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buziaki ! i slicznie dziękuje.

      przepraszam, że spotkanie nie wypaliło, przez ostatnie 14 dni bez przerwy byłam w pracy, no miałam może dzień wolnego ale wtedy spałam i masowałam nogi. generalnie wszystko na opak. :(

      Usuń
  3. Troche bardzo spoznione ale Wszystkiego najlepszego aby Twoje marzenia sie spełniły i zdrowie zawsze dopisywało

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. and be sure as shooting that they urgently necessitate playacting.
    When you are shopping on. Unless you penury to increasingly conform yourself to easily go from squats to increase strength, try
    losing any excess metric you are feat the virtually material aspects regarding auto pay.
    You can forbid owed New Balance Outlet UGG Boots Australia Cheap UGGs
    cheap uggs The North Face UGG Boots Australia UGG Boots Sale The North Face Coats Cheap UGGs The North Face
    ideas that you can welfare from juicing recently fruits and vegetables at "external body part appraise" and paring off YouTube arrive at.
    You do not end upon formation. A peachy way to roll up solon fire in your international speech communication classes.

    You can notice that this is not remunerative for kinsfolk

    OdpowiedzUsuń