Zimowi umilacze.

Czy ja już tutaj pisałam, jak bardzo kocham zimę?
Eh...

Zima jest dla mnie magiczną krainą cudów.




jak Joao śpiewa to mam ochotę zamknąć się na całą noc w kuchni i piec ciasta. Pić litry herbaty i tańczyć boso.
Bo tak.


oglądać bez końca Czekoladę





i Amelie



Bardzo tęsknię za Pyskowicami zimą. Pachną czymś magicznym. Chciałabym ten zapach zamknąć i już nie wypuszczać.



Kiedyś pokażę Ci Pyskowice. Od początku do końca.
Moje stare mieszkanie obok zakładu pogrzebowego.
Ogromny park na dole.
Las, gdzie całowałam się bez tchu z pewną wakacyjną miłością.
Cukiernie gdzie najchętniej bym zamieszkała. 
Kocie łby tu i tam.
I ten Kościół co pamięta wszystko co złe i wszystko co dobre.
Kawa w termosie.
Długi spacer.


Zimowi umilacze

kocyk
Jego sweter
pies w nogach
termofor
kubek kakao w kubku z muminkami
stos książek
stare filmy
piosenki o miłości
piżama w kwiatki i skarpetki w groszki
bossa nova o pierwszej w nocy wytańczona boso w sypialni
długie kąpiele z olejkiem cynamonowym
ciasteczkowe świece
zapach mandarynek i śniegu
D&G 14


ta piosenka



wspomnienie o jednym całusie
i cieple dłoni.

Boże, dziękuję.
Za to, że to wszystko nie jest takie trudne. Że powroty do nas samych są najpiękniejsze.

migawki














Lola




Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz