Panny Retro - inspired by Aeterie.

W zasadzie to ten post miał nosić nazwę 'co mi dała pasja' . Ale myślę, że nie muszę o tym pisać. Wystarczy, że inspiracje zbieram wszędzie. Zasypiam myśląc o obrazach w mojej głowie, budzę się z gotowym projektem.
Rysuję w snach, tańczę do starych brazylijskich piosenek i piję litry earl grey'a. Staram się nie myśleć już o tym co było ale o tym, co mnie czeka.
Mam motyle w brzuchu na myśl o górach, ludziach, których poznam i ogniskach przy których jeszcze usiądę.


Jeśli chodzi o inspirację do tych ilustracji to Panny Retro istnieją już od dawna. Czasami zamykam je w kawiarniach nad filiżankami z gorącą czekoladą. Czasami spacerują w deszczu szukając miłości.

Tym razem ubrałam je w cudne projekty marki Karoliny Baszak - Aeterie.
Jak tylko zobaczyłam nową kolekcję, ołówek sam wpadł mi w dłonie i zaczęłam.
Panny Retro to







Zapraszam Was do ich magicznego nadmorskiego świata.





Lola.

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz