Jesienny niezbędnik - w mojej szafie.


Pewnie jestem 9238478745792 osobą, która piszę, że K O C H A jesień.
Ale serio.
Kocham jesień.
Między innymi za to, że nie lubię lata. Jesienią wszystko jest inne. To znaczy bardziej konkretne.Nie umiem określić tego uczucia.
Lubię zapach dymu, ulic po deszczu i mokrych liści.
Lubię stosy swetrów w mojej szafie.
Białej, idealnej szafie.
Jest prosta, mała i pojemna.
I ładnie w niej wygląda mój stosik pasiastych koszulek.
Pudrowe róże.
I szarości.
W pięćdziesięciu odcieniach.
A co!

Mój niezbędnik składa się z :

dużej ilości pasiastych bluzek
swetrów szarych i pudrowych

mam też dżinsy, grube skarpetki ( szkoda, że nie tylko to mam grube)
chustę w kratę.

Nie mam czapki i rękawiczek ( i silnej woli).
Lola








Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz