..............................

Rozsądek.
czy rozsądnie jest postawić wszystko na jedną kartę?
rzucić to co powoduje mini depresję sezonową. i nie tylko.
Wypiłam kefir, w TV non stop TVP Kultura, zwijam nogi na łóżku i spięłam włosy.
Skoczyłam jeszcze do osiedlowego po cebule.
A tam jak zwykle trzy panie na krzyż, jedna obok drugiej siedząca za karę.
Wiatrak.
Plotki i ploteczki.
spocone ciała w komunikacji miejskiej.
dzisiaj tak bardzo chciałabym zniknąć.
szalone myśli, lodowaty prysznic.
chciałoby się wmówić sobie samej :
nie ma siły
nie dam rady
jestem zła
brzydka.
i tak dalej .
no ale tak nie jest,
bo siłę mam
radę dam
i chyba czasami jestem zbyt surowa.
dla siebie samej.
o wewnętrznym i zewnętrznym pięknie nie będę dyskutować.
jest jakoś.
byle jak.

L.

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz