In my place.

Federico Moccia jest włoskim pisarzem współczesnym.
I jako włoski pisarz współczesny pochodzący z Rzymu, jest jednym z moich ulubionych.
Chociaż mieliśmy mały kryzys przy jego ostatniej książce - mam wrażenie że jest napisana za szybko, akcja toczy się wprost proporcjonalnie do szybkości kręcenia pizzy.
Jest dobrze. Nigdy nie byłam we Włoszech, chociaż wiem, że będę tam żyć. Może nie całe życie.


'Wybacz ale będę mówiła Ci skarbie' - świetna historia siedemnastolatki zakochanej z wzajemnością w mężczyźnie. O dwadzieścia lat starszym.
I znów jest fajnie.

A piszę o tym bo ja , jako mistrz promocji upolowałam dzisiaj trzy książki.
I wszystkie trzy są dla mnie bardzo ważne.
I wszystkie trzy są znakiem, proszonym dzisiaj przeze mnie w Kościele .




Lubię Kościół.
Nie jako instytucję, ale jako oazę spokoju.
Jest chłodno, pachnie mistycznie. I możesz sobie pogadać.
Sama do siebie.

Odwiedziłam dzisiaj obowiązkowo Czekoladziarnię.
Jezu! Byłam w niebie.
Już nie wspomnę o idealnej pralince - ser pleśniowy oblany idealnie skomponowaną czekoladą deserową.
Mistrzostwo smaków i połączenia.

Idę się rozpływać w łóżku.

L.

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz